Pages

Tuesday, August 3, 2010

pasar Malam Presint 2

abis je time kije, saya dengan berkobar kobar nye melangkah ke presint 2...
kikikiki..bersemangat je kan..saya mau beli makanan kat pasar malam presint 2..
perut dah lapar bangat ni..saya teringin beli ayam bakar kat brother tu,

3 minggu lepas, saya dah mmg teringin nak beli ayam bakar tu,
tp, kul 6.30 pun brother tu lum siap bakar lagi ayamnya..sungguh sedih.
hope, hari ni leh makan ayam bakar...:)

akhirnya, tercapai gak keinginan saya nak makan ayam bakar, tp, kena tunggu lama sikit, sebab, masa saya sampai kat pasar malam tu, ayam lum masak lg.
lepas ni, saya nak pegi jumpe encik ayie, dia cuti hari ni, so, saya belikan dia nasi ayam + kopok leko + buah dokong untuk encik ayie n adiknya..

sebenarnya, agak penat gak pergi jumpe encik ayie selepas waktu bekerja, tp, nak buat mcm mana, cuti kami tak sama..:(

thanks ye encik ayie, sebab suka melayan karenah saya yang tah ape2 ni...hhuu..

No comments:

Post a Comment