Wednesday, August 17, 2011

16 ramadhan

assalamualaikum..

semalam, NH dapat rezki lebih. Kawan NH yang duk selayang datang putrajaya, ajak NH berbuka bersama dia. thanks kak Ina sbb belanja NH makan Nando's.. punya la ramai umat manusia berbuka kat alamanda. lagi 1 jam nak berbuka kami terpaksa duduk melangut kat meja makan, kalau tak melangut kat situ, memang tak dapat meja la jawab nya.. Tahniah gak kat Kak ina sebab bakal jadi ibu 2012 nanti..;]

lepas berbuka kat alamanda, NH memnajangkan langkah ke puchong.. hehe, niat di hati mau berbuka ngan encik tunangan, tp, di sebabkan Kak ina datang dr jauh, plan terpaksa di tukar.. langkah semakin panjang bila kawan NH cik Ana nak beli baju raya, apa lagi, NH pun ajak ke Uptown Shah Alam la. NH ajak encik tunang sama.

Baju raya memang tak banyak pilihan kat uptown ni. bak kata cik Ana baju Krismas je yg banyak. Tp, NH sempat gak merembak sepit selendang 1, kerongsang kecik 1. Encik tunang dgn adiknya, hilang tah kemana, NH merayau2 1 uptown dgn cik Ana je. bila dah nak balik baru cri encik tunang. huhuhu...rupanya encik tunang yang shopping sakan.

apa-apa pun. NH sapa umah kul 2 pagi. alangkah bestnya kalau opis NH pun cuti Nuzul Quran. cik Ana n encik Tunang gak yang best. NH yang rabak mata ni di pagi rabu..huhuu






# sumber gambar dari pakcik google.

No comments:

Post a Comment