Wednesday, August 10, 2011

keracunan makanan

genap 9 hari berpuasa NH di serang sakit perut yang melampau. kul 4 pagi selasa, tersedar dr tido, perut memulas-mulas. mcm mau pengsan saja dalam bilik kecik. huhu..

terpaksa la MC semalam. seingt NH hari isnin tu, Nh berbuka dengan makanan yang di beli kat bazar ramadan presint 15. NH makan ayam uncle bob, popia goreng n karipap. tak tau la yang mana satu penyebab Nh keracunan. maunya NH tido tak sedar apa-apa lepas berulang alik ke bilik kecik.

kul 2 petang baru la Nh larat untuk kuar umah n ke klinik mediviron presint 15. lepas jumpe doktor, Nh g lepak kat kedai nasi ayam gemas jap. saje je g sembang ngan kawan. tp, sebelum g klinik, sempat lg Nh siapkan kuih chekmek. tp, Nh terlebih panas kan minyak, kuih chekmek Nh jadi pecah2, buruk rupenya. huhuu..

MC pun sempat buat kuih kan..
kat bawah tu la rupa kuih chekmek yang Nh buat. ni Nh bawakan utk kawan yg tgh kije kat kedai nasi ayam gemas mustafah..;]

2 comments:

  1. jee rs ayam uncle bob...cewah pandai je bgtau reason..hehehe

    ReplyDelete
  2. ayam tu baru masak masa kaknor beli. mcm mustahil gak, sebab ni dah kali ke 2 makan ayam uncle bob..

    inti karipap kut..hehe

    ReplyDelete