Tuesday, August 30, 2011

1 syawal

Assalamualaikum...

1 syawal dah menjelma, meninggal ramadhan yang penuh berkat. lagi setahun akan bertemu kembali dengan ramadhan..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN untuk kawan-kawan yang sudi menjenguk blog NH ni..

sama seperti tahun2 lepas, NH beraya di kampung halaman NH di Besut Terengganu. pagi3 menolong My ma buat hidangan utama. Nasi Dagang + satey. NH panaskan satey yang di beli pada malam tadi oleh kakak sulung NH.

merangkak ke tengahari, NH bersama adik-beradik, beraya ke rumah bapa saudara n mak saudara yang tinggal area Besut ni. abg NH je tak balik beraya sebab kakak Ipar NH tengah sarat mengandung dan baru kuar Wad. doktor tak bagi berjalan jauh..

kul 2, NH dah selesai beraya, lepaking kat rumah je, layan tetamu yang datang. alhamdulillah, sampai malam, tetamu masih ada.

tahun ni, tahun terakhir NH beraya sebagai single mingle.. sayu gak rase hati.. huhu.. tahun depan NH akan beraya dengan encik somi.. macam mana la kan suasana raya tahun depan kalau di panjangkan umur... encik tunang marah bila NH tanya nak beraya mana dulu tahun depan.. hehe.. NH bersemangat nak balik beraya di Besut untk tahun pertama nanti. nasib baik la, kampung kami tak jauh. 3 jam je perjalanan. huhuhu..


hidangan yang di hidang untuk tetamu, wajah tapai pulut je yang jelas, yg lain tak nampak pun, NH main snap je..huhuhu..


gambar anak buah NH yang paling kecil setakat ni. Ayyub darwish, umur dah nak masuk 3 tahun 1 september nanti. paling nakal + paling garang.


wajah NH di tengahri raya yang sengek bengek sebab melayan ayyub. Nh bersama kakak sulung n adik bongsu.

2 comments:

  1. kak noor.ni last raya sbg anak dara.tahun depan dh bekeluarge..hehehe

    ReplyDelete
  2. jee: tu la.. mesti suasana raya tahun depan kite akan berbeza sgt2 kan.

    ReplyDelete