Pages

Tuesday, October 5, 2010

beraya bersama kawan2 unit (uapt)

masih lagi dalam mood raya...
raya sakan saya tahun ni, mentang2 la dah kije kan. segar je rasa, panjang je langkah kan...
lagi pun, standard la saya ni, buat2 muka tak malu, selalu je buka nyelit nyelit time orang nak g beraya.. hehe..ambik kesempatan. xpe kan, ambik kesempatan untuk mengeratkan silaturahim..:]
bukannye ambik kesempatan wat jahat pun kan..
saya tompang naik keta kak syafinaz bersama ana n kak anisah.
naik keta kak syafinaz yang masih bau kedai..:]

hari jumaat kan, time rehat hampir 3 jam.. ape lagi, memang sempat la pegi beraya.
saya join kawan kawan 1 unit pegi raya rumah Puan Noraida (ketua unit uapt).
sambil melawat puan yang masih dalam pantang, puan baru 2 minggu lepas selamat melahirkan baby girl. kalau tak silap, nama baby puan, alya adriana.
thanks kat puan sebab siapkan mee goreng n nasik himpit.
rumah puan noraida kat bandar baru bangi, dekat je ngan opis.


- comel kan baby puan noraida ni, geram je nak cium2 baby ni, tp, saya selesema, tgk dr jauh je la...:]


lepas beraya kat rumah puan noraida, kami beraya ke rumah kak rozana, kawan 1 unit kitaorang. rumah kak rozana kat taman equine. memang kak rozana dah jemput awal2 suruh kitorang datang open house nye.
menu yang dihidang kan, memang mengancam, roti jala + laksa penang.
siap kak rozana bg bungkus lg laksa penang. byk lebih..
thanks banyak2 kat kak rozana sebab jemput saya.
thanks gak kat kak syafinaz sebab tumpangkan saya.



- tah bila la gamba ni di snap.. tak ready langsung, muka saya pun nampak berminyak kan.

No comments:

Post a Comment