Pages

Saturday, October 30, 2010

kursus pra perkahwinan

kursus pra perkahwinan, wajib d hadiri oleh semua bakal pengantin..
huaaa... mcam, dah nak kawin lak kan..

sabtu ahad lepas, saya isi masa terluang ngan hadirkan diri ke kursus pra perkahwinan anjuran al-shahir management bertempat d auditorium 2, pusat kejiranan Presint 16.
sebenar nya, tak terlintas d hari kecik saya ni nak join kursus ni, disebabkan ajakan kak Ekin,(kawan masa praktikal kat netfision sdn bhd) maka, saya dengan rela hatinya melangkah ke kursus ni. ayat yang sesuai, utk temankan kak ekin..

sedikit tak berminat sebenarnya, relakan je la kaki melangkah ke auditorium tu..
hehe..x snap 1 gamba pun sebab mmg tak suka tak suka..hehhee..
tp, thanks kat ustaz2 n ustazah yang bg ceramah, saya dpt byk ilmu.
betapa byk perkara yang telah saya terlalai..insyallah, lepas ni, akan saya berbetulkan apa yang sudah tersilap n tersasar jauh..amimmm..:]

No comments:

Post a Comment