Thursday, October 28, 2010

seorang sahabat dan teman

Entri kali ni, saya nak cita pasal seorang sahabat dan juga teman sejak kecil..
kecil ke? hehe..saya mula rapat ngan kawan saya ni masa tingkatan 2, kire kecik la tu.

NorMiza Alias a.k.a miza, memang saya rindu sgt kat die, dulu3 selalu jumpe, tido sama2, lepak sama2, merayap sama2, sekarang dah tak boleh mcm tu lg, masing2 dah ade komitmen sendiri.

miza dah ade karier sendiri sama mcm saya. yang beza nya, miza dah tetap, saya masih kontrak, tak sia sia miza masuk form 6 dulu, saya gak yg duk nganga sebab cabut form 6. miza pun dah ade keluarga sendiri da, dah ada 2 org anak dah. dah cukup sepasang.
dah cukup bahgia, saya pun tumpang bahgia ngan miza.

saya sayang miza jugak. pahit manis kitorang bersahabat. miza tak pernah khianati saya, berkira ngan saya, semua nya dia buat utk saya... ayat touching la plak..

huhuhuhu..ape2 pun, saya sgt rindu miza, n sgt hargai persahabatan ni..



- gambar ni di ambil oleh hubby miza semasa diorang sekeluarga datang ke KPM utk

No comments:

Post a Comment