Pages

Tuesday, October 26, 2010

Wahab Cendol

aktiviti sepanjang hari sabtu, sekkitar wangsa maju n sri rampai je kitorang pusing2.
dah bosan round2 jaya jusco, sekali lagi ayah ajak makan rojak kat kedai mamak..
adehhh...saya mmg tak leh nak layan makanan kedai mamak ni, tak masuk ngan tahap penghadaman saya, so, saya minum milo tarik je..

kiranya dinner kat wahab cendol..teringin nak rase cendol wahab ni, tp, takut..hehhee..santan tu bahaya utk perut saya yang terlalu cerdik..

lagi layan gamba amalina..hehe..amalina je jd model saya hari ni, dia la antara bahan yang menarik perhatian saya sepanjang hari. sebab dah berbulan bulan saya tak jumpe dia..hehhe...dah lama saya tak dtg lepak umah kaknik saya. lepak putrajaya sorang3 je d hujung minggu skrg ni..


- amalina tengah berposing ngan mainan baru yang di pau kat chik eza nya di restoran wahab cendol, sri rampai business park. -

No comments:

Post a Comment