Tuesday, October 5, 2010

lepaking @ alamanda

selesai je beraya kat rumah fila n hamidah.
kak Jahlawati ajak saya p lepak kat alamanda, mengabiskan masa yang ada,

thanks kat kak jahlawati sebab belanja ais krim Mc D.


- ais krim mc Flurry Milo..best..



- budak comel ni, anak kak jahlawati. ainnur nellysya @ isya..
tengah muncung sebab nak beli meal mcD yang ada mainan tu. tak kan ais krim je, nak mainan lak, ibu nye tak layan, tu yang muncung mcm itik..kikiki..
macam2 kan budak2 ni.

No comments:

Post a Comment