Pages

Tuesday, October 5, 2010

open house anis hazwani

time kasih banyak2 kat anis sebab sudi jemput saya ke open house nye..

anis hazwani mahadi, kawan saya masa diploma. dah ada sorang baby dah kawan saya ni.
masa dia kawin dulu, saya tak dpt pegi, sebab tgh blaja lg. dia bersalin pun tak sempat nak lawat. hari ni la baru 1st time nak jumpe baby dia. rania, dah setahun sebulan dah umur rania..comel sgt2...

sebelum ke rumah anis, saya p ambik zuliana a.k.a ana, dulu kat banda puteri puchong, segan lak nak g rumah anis sorang2, ajak ana (zuliana) jd peneman. sib baik ana sudi..thanks gak kat ana..
banyak gak menu yang anis wat. anis masak ngan sepupu dia..caya la anis, ada menu, bihun goreng, spageti meat ball bolognise, lemang, ketupat, rendang, koktail, colek buah..hehe..

bihun goreng je saya tak sempat rase, yang lain, semua selamat masuk dlm perut...

thanks sgt2 utk anis sekeluarga, sib baik rizal (husband anis) ingt lg nama saya..hehe..

sebab dah lama sgt tak jumpe. sebelum diorg kawin lg tak jumpe..:]


- kipnap gamba ni kat facebook anis..mintak kebenaran ye anis, kikikikiki...
penangan tak sempat bergamba time open house hari tu. sanggup kipnap kipnap lak kan saya ni..;p

No comments:

Post a Comment