Thursday, October 7, 2010

Jamuan Raya BPM

jamuan raya yang paling happening...
banyak sangat2 menu sebab, setiap unit d kehendaki buka gerai dan menu yang berlainan.

ada gerai lemang, gerai roti jala, gerai laksa penang, gerai nasi himpit, gerai soto, dan gerai desert.
unit saya kena buka gerai nasi himpit.
ada gak menu nasi beryani dan satey.

apa apa pun, view je gambar gambar kat bawah ni, dah tak tau nak cite apa da...huhuu...



- gerai soto -


- gerai roti jala -



- gerai lemang -


- gerai laksa penang -


-gerai desert -


- gerai unit saya (nasi himpit) -



- gerai nasi himpit -







- bersama kak rozana ismail dan kak syafinaz jaafar -


- desert buah buahan yang tak sempat saya makan sebab abis awal.(kempunannya) -


- desert coklat, makan dgn buah buahan kat atas tu, memang tak sempat makan..:]


- bergambar dengan kawan kawan se unit. (uapt)

No comments:

Post a Comment