Tuesday, October 26, 2010

i-city

dah kenyang isi perut kat tanjong harapan, kitorang jalan2 kat i-city shah alam..
rase mcm jakun sangat2, tak pernah sampai ke i-city ni.
kreatif nye yang mencipta i-city ni.. memang byk sgt lampu3.
cantik3 semua nya.

tak abis saya pusing2, cuaca tak elok, kul 9 dah hujan.. tak sampai 1 jam kitorang pusing2 dalam i-city ni.. tak puas hati. nanti lain kali, saya mau dtg lg.

kat i-city nak masuk tgk lampu, dah kena bayar, rm10 sebuah kereta. kirenya rm2 la per person. kalu nak untung lg, bawak MPV, sumbat ramai2..hehehe..

dulu2, masa awal2 buka, nak masuk kat i-city ni, free je, skrg mungkin ambik bayaran utk menampung kos lampu2 yang cantik2 tu.










No comments:

Post a Comment