Pages

Tuesday, October 12, 2010

'hot chat' - kemalangan 101010

'hot chat' kat radio hot fm bersama fara fauzana, faizal ismail n ag pg td sembang pasal kemalangan ngeri n diorang putarkan kembali panggilan call dr seseorang semalam.
pasal kemalangan ngeri pada hari ahad lepas 101010 di kilometer 223, Lebuhraya Utara Selatan berdekatan tol Simpang Ampat dekat dengan alor gajah..
daripada berita yang saya dengar 12 maut dan 38 cedera parah.

seseorang tu, kawan kepada mangsa yang terlibat dalam kemalangan tersebut dan maut. kawan baik lak tu, diorang sama2 belaja kat upsi n akan berkonvo pada jumaat nanti.
memang sedih sangat bila saya dengar pannggilan telefon tu.:(

berhampiran tol simpang ampat, tempat yang penah saya selalu lalui pada tahun 2005 dan 2006 sebab saya belajar area alor gajah, dapat saya bayangkan keadaaan jalanraya kat situ.


No comments:

Post a Comment