Tuesday, October 5, 2010

open house hamidah

lepas je selesai beraya kat rumah fila, kak jahlawati ajak saya temankan dia beraya ke rumah hamidah, opismate saya jugak, tp, 1 unit ngan kak jahlawati..

hehe...saya tak d jemput pun..suka hati je saya redah open house orang kan..
mmg muka tebal tul saya ni..

hamidah wat menu mee kari dan cekodok + kuah kacang.. saya layan cekodok je, hamidah wat sendiri cekodok ni..:]

tak bergamba pun, segan, sebab ramai lagi tetamu lain, dah la tak biasa sgt ngan tuan tanah..hehe. sebab temankan kak jahlawati la munculnya saya kat sini..:p



- hamidah bersama kak Jahlawati yang bertudung oren

No comments:

Post a Comment