Tuesday, July 20, 2010

adik - Nurain Munirah bt Hashim

hari ni saya nak tambah entri pasal adik.

adik kesayangan saya, sorang ni je adik saya,
gaduh pun ngan dia a, baik pun ngan dia, dia je la yang suka mendengar cerita saya.
saya ni selalu je banyak benda nak bercerita..



akhirnya hari ni 20hb july, adik dapt melaporkan diri sebagai seorang student U.
bulan lepas, kwan2 sebaya dia, kalut2 nak daftarkan diri,
awal bulan hari tu je adik dpt offer ke indonesia..jauh tu,
saya mmg berat hati nak bg adik pergi blaja jauh2.
saya dah tau dia macam mana, manja sgt ngan ma.



akhirnya adik dapat offer wat ijazah perubatan kat Usm Kubang kerian.
pengambilan yang rayuan. tak sia-sia adik wat surat rayuan n g anta ke usm sendiri..
kubang kerian ke umah saya, 45 minit je..
tp, kesian adik, ma n ayah je p anta hari ni, saya tak dpt balik. susah nak dpt cuti..
ape2 pun..gud luck dik..abiskan 5 tahun tu dgn jaya..







- saya bersama adik -


#lepas 5 tahun, adik dah jadik dr nurain munirah..hehe

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. yezza, kaknor time kecik + slim, lagi sebijik..hehe

    ReplyDelete