Pages

Wednesday, July 21, 2010

Steamboat @ Sri Q Thai Restaurant

lepas magrib td, opismate saya merangkap jiran saya, fila, ajak join die g makan steamboat kat cheras, saya ok jer..
fila bawak anak dia yang cumey tu, dania..
kira nya, ni xtvt makan2 bersama opismate la,
nadia pun join gak, naik sama2 keta ngan fila n saya.

restoran ni kat Cheras, Taman Sri perak, area Jusco bandar Cheras Selatan, area Balakong tu..
saya pun kurang arif area situ, duk diam2 je la dlm keta.
Atul n husband die pun join..


wahhh, cukup berbaloi la makan Thai Buffet Steamboat.
saya belasah seafood je byk2...udang rimau die..fuh..best..
kerang, ketam, lala, sotong, tu je yg saya makan..
segan pun ada, nadia n atul tak makan mcm saya..
hehe, saya boleh makan byk, sebab makan seafood je. tak sentuh benda lain.
makan banyak-banyak malam ni, esok kena puasa la..
hehhe..:p


ni la view depan restoran Sri Q Thai

- bersama dania comel, mama dania a.k.a fila n nadia -

- bersama nadia, saya tengah kusyuk mau makan -


- sebahagian dari lauk pauk yang ada d restoran ni -

- sikit je ni, ada banyak lg -

-setelah kenyang, posing dulu bersama atul, fila n dania -

-bersama atul n nadia-

2 comments:

  1. beshnye kak nor..ni bole jd port nk bukak pose nant nie..

    ReplyDelete
  2. jom jee, kite g sama2.. rm22 1 kepala, makan sapa pecah perut

    ReplyDelete