Pages

Thursday, July 15, 2010

mahu dinner bersama....???

mahu dinner bersama dot dot dot...hehe..
suspend je kan..
sekarang ni, makin sonok lak mengarang kat encik blog ni..
takpe la kan, encik blog ni, saya yang punya,
so, saya punya suka la kan nak karang pasal ape..
dinner? dinner = makan malam...
wah wah..misi tergendala..kena langgar pantang la hari ni..
saya mau dinner gak malam ni..
kira di maafkan la untuk diri sendiri...kikiki..:p
dengan siapa ye saya mahu dinner??
jeng3x...saya mau dinner ngan encik ayie..
wah..semangat nak g jumpe encik ayie lps abih waktu kije ni..
bestnye encik ayie cuti hari ni, membuta je die..
dah 3x saya call, xde respon..pengsan ke ape ni?
jgn petangkan pengsan lg sudah..
mau makan ape yer? tgh pk3 ni..nati bincang ngan encik ayie la..
vrommmm..vrommmm... mau pegi dinner di puchong bersama encik Ayie..
:))....


# saya pasti senyum lebar ini petang,..:)

3 comments:

  1. dh lame tak dinner dgn kak nor....;)

    ReplyDelete
  2. kak nor,cntiknye dh tuka layout....:)

    ReplyDelete
  3. jee dtg la putrajaya, leh dinner sama2. kita makan satey kat taman warisan ke..:]

    penin kepala tukar layout ni..mcm3 dh kaknor test, akhirnya, yg ni berkenan d mata..hehe

    ReplyDelete