Pages

Sunday, July 25, 2010

Konsert Kemuncak Suria FM 2010 @ Putrajaya


Suria FM - Muzik Terbaik 90-an Dan Terbaru... membawa anda ke sebuah fenomena KEMUNCAK yang tidak akan anda lupakan... Saksikan persembahan hebat "Otai" Dan "Baru" iaitu Hattan, Jamal Abdillah, Slam, Jinbara, Joey (BPR), Aizat, Black, Akim, Mawi, Anuar Zain, Dayang Nurfaizah, One Nation Emcee's, Azharina, XPDC, Fauziah Latiff, Alyah, dan Vince...

wah wah..ayat skema je kan..
hehe..mlm td saya g layan konsert suria FM ni...wah..enjoy gile a..hilang segala stress..
thanks en ayie sebab bawa saya ke konsert ni..

saya paling suka layan XPDC, rock abis la abg mail XPDC kite tu..dah la XPDC ni group yang last skali wat persembahan, kitorang tunggu la, abis kul 1.15 konsert malam td..
tp, tak terase sgt la, sebab saya dah sampai kat presint 3 tu kul 10.30 dah, masa saya sampai tu, jamal abdillah tgk wat persembahan..tak layan pun, sebab tak minat jamal..
sayang la, tak sempat tgk Jinbara, BPR, Black wat persembahan, saya suka diorg ni.
anuar zain pun tak sempat..lewat sgt dh saya n en ayie n kawan2nya sampai putrajaya.

lepas je jamal, aizat lak wat persembahan, saya suka lagu2 aizat, aizat ni best, sporting gak atas pentas, best die main gitar, pastu, kak jee (fauziah latif) lak wat persembahan, alamak, suara dh tak mcm dulu, mayb dah berumur, tenggelam suara die, slow..dah tak best..hehehe.

lepas kakjee kite perform, otai ROck la, memburu rindu..best hattan ni perform, enjoy..
pastu, kumpulan slam lak wat persembahan, diorg ni mcm bergabung semula..lagu2 slam mmg best, tp, saya dah tak boleh layan dah, lagu mendayu dayu d tgh malam, rase mcm nak tido je.
hehe, pastu Mr WOrld lak wat persembahan..wowow..Mawi,..gemok seh si Mawi ni skrg..hehe
ok ok je die perform.. last skali group rock XPDC wat persembahan, wah..sonok..best gile..
mail mmg best a.


- nak letak gamba ni walaupun kabur, bukti yang saya sampai gak kat konsert suria FM ni..
kat bawah skrin ni, Linda Onn n kru2 Suria fm lepak tau..pandai Linda cover, pakai topi, tutup muka skit, takut kena serbu kat saya la tu..hehhee


- persembahan penutup, DJ DJ Suria FM dgn Mail XPDC, time ni je saya dpt snap gamba sebab saya dah berada betul2 depan pentas, sebelum ni, duk kat belah kanan pentas, takleh nak snap gamba la..


- time ni, saya tgh kusyuk layan Rock dr XPDC ni. hehe. berasak2 bersama peminat peminat rock..:p



- ni time dah tamat konsert, on the way nak g kat car park, en ayie yang snap gamba ni, yg saya snap, semua tak leh pakai, nampak sekerat je muka saya, ni je yang elok...huhuhu..

2 comments:

  1. wah...besh la jmpe artis nie..heeheh

    ReplyDelete
  2. jumpe dr jauh je..akim af je dpt tgk dekat, tp tak sempat lak nak snap gambo die..:p

    ReplyDelete