Pages

Wednesday, July 14, 2010

misi dari bulan mei 2009

misi...??
apa kah misi tersebut...
jeng2x..misi untuk menurukan berat badan..
dah setahun lebih dah misi ni, tp, lum berjaya lg..
bila kah saya dapat merasakan badan yang slim..
sudah penat dengan badan yang nemok ini. risau takut dapat penyakit 3 beradik tu...
nak beli baju susah, sekarang ni, cutting baju semua nya size baby je, nyampah tul..huhuhu...
1st masa mula mula misi, saya kuarkan duit
utk menggunakan produk Jusmate5.. time tu, berat badan saya mencecah
68kg...cukup berat..jusmate5, mahal bangat, saya terpaksa la guna kan duit
gaji masa kerja kat kg, sib baik duk kg, leh la beli produk2 mcm ni..
saya hanya gunakan 4 kotak jusmate5 shj. alhamdulillah, berjaya turun sebyk 4kg.
tibe je time bulan poser n raya, misi telah kecundang..uwa....
sib baik la badan tak naik balik..mantain ngan 64kg..


bulan 1 2010, misi yang terbengkalai di teruskan, kali ni, kurangkan nasik..
no nasik di waktu mlm..lepas tu. tergoda gak ngan produk diet yg lain..

saya layan la RXlite, harga berpatutan.. 3 kotak saya gunakan produk ni, tp,
tak turun pun berat, just kurangkan 1 inci pinggang, dulu, saya pakai jeans size 34,
skrg dah leh pakai size 33 inci..






bulan 5 2010, rasa mcm tak mau layan Rxlite lg, mcm membazir, sepanjang bulan mei,
kurangkan makan dan berpantang, no lemak, no nasik, no ais n jalan kaki balik umah dr opis, sejauh 4km...akhirnya,
berjaya turunkan 2kg...sekarang, dh tinggal 62kg...

bulan 6 2010, tergoda lg dengan produk slimming ni..adeh, tak kuat tul iman saya ni..
layan lak produk Easy Slimming Sendayu tinggi..produk ni mmg nampak la kesan die,
2 minggu saya guna, lost 1 kg..sekarang 61kg..
misi utama dan target utama, nak hilang kan lagi 16kg..
harap2 hujung tahun ni, berjaya la saya mendapat berat badan 45kg...



go go go noor hekmat....:))))
Aku nak KURUS.........!!!!!!!!!!

2 comments: