Monday, July 12, 2010

pesta floria putrajaya

hiii all's...semalam, saya mengabiskan masa bersama mimi, ana, wani n azmakat pesta flora, ala ala reunion kecik2 xkptm kb lak kan..
hehe, semalam kan hari minggu, wah..ramai gile org kat pesta flora tu.
nak berjalan pun susah, dah la panas terik..mau terbakar muka saya yang bulat ni..
hehe..semalam baru hari ke 2, masih ada 7 hari lg pesta ni..
sangat cantik..mcm2 bunga ada..teruja nye..
tp, disebabkan orang yang terlalu ramai n panas terik, saya dan kawan2 tak pegi lawat ke semua tempat pun..so sad,,masih tak puas hati lg ni..
sebelum pesta ni berakhir, saya mahu datang dtg lg..:]



- bersama mimi, ana n wani -



No comments:

Post a Comment