Saturday, July 17, 2010

sabtu yang tensen

tensen sangat ker? mmg tensen.
hari sabtu, utk berehat atau jalan2, puaskan diri sendiri,
bukan untuk peningkan kepala pk masalah orang..
huh..time kite susah, xde sapa nak tanyakan kaba berita,
hidup ke mati kita, xde sapa nak ambik tau..
xde kawan..nothing, hidup sorg2 je time susah,.
wah..bila dah boleh bernafas sikit, mcm dah ramai kwan.
encik blogg..saya tersangat la tensen ngan situasi ni..
mau nangis pun ade...
baik sgt ke saya ni?? saya tak baik pun..huhuu..
tp, saya suka nak tolong kawan2, tp, ade ke kawan2 yang nak tolong saya?
tolong susahkan saya ade la kut...hahhaha..
ape ke bende la saya merapu ni..
sebab saya tensen,.saya taip je bende yang saya rase nak taip,
xde kene mengena ngan sape2 pun..
just luahan ketensenan saya....hahahhhahaaa..:p


# saya yang tengah tensen di waktu mengarang entri ini

4 comments:

  1. tulah dinamakn manusia...nant bile kite dh susah blik..dieorg sume akn lari...never mind, i'm always by your side..smile..;)

    ReplyDelete
  2. la...np tensen² ni..
    meh kat bahu aku meh..
    mesti ko senyum sokmo! hee

    ReplyDelete
  3. ju are: tensen sebab hari sabtu terganggu oleh manusia yang selfish..hehe

    ReplyDelete