Pages

Thursday, July 15, 2010

sistem tatatertib...lagi..dan lagi

memang kena cita psl sistem tatatertib je la kat encik blog ni sebab dah memang tugas dan tanggungjawab saya untuk menolong penyelia saya iaitu Kak Ruhil utk memperbaiki sistem tatatertib..

ni cite gumbira, yehaaa..kak Ruhil telah menolong saya, hehehe, dia yang bagi tugas kat saya, dia lak kena tolong saya..hehe..rupenya, Oracle ni, ade version yang senang...saya ni mmg buta oracle, so duk guna oracle sql Plus yang bentuk DOs hitam putih tu..huhu..kesian kan saya ni..
kat U dulu, mmg tak di ajar pun oracle..sedih tul... rupanya, Oracle SQL Developer, mmg easy la nak guna, mcm PhpMyAdmin..thanks ye kak ruhil. saya just bgtau kak ruhil, masalah yang menimpa form maklumat peribadi kat sistem tatatertib ni..mcm pengkaji masalah lak kan..
kaji je, selesaikannya tak reti pun...

lagi 1 ilmu It yang berjaya masuk ke kepala otak saya..hehe..mcm buta It lak kan...xde la susah n rumit pun Oracle n Coldfusion ni..janji faham n sentiasa bertanya, jgn duk diam diam melangut n berkhayal kat depan Pc sudahla...:))

2 comments:

  1. cayalah kak nor...kan bole tue..usahe tanda kejayaan...;)

    ReplyDelete
  2. dah setel yang ni, datang lg kije yang memeningkan kepala..huh..
    pagi2 dh berpinar pinar dah mata ni dgn codding coldfusion..uwaaaaa

    ReplyDelete