Pages

Wednesday, July 7, 2010

Rasa @ Alamanda Putrajaya

jumaat lepas, lepak alamanda ngan kawan saya, mimi namanya.
sebelum ni, setaip jumaat, saya lepak sorang2 je..
window shopping sorang2..
mimi baru je dapat kije kat Kompleks D,
sebelah Kompleks E, tempat saya kije..


- inilah kawan saya yang bernama mimi -


saya ni penggemar waffer kat Rasa Alamanda ni.
apa lagi, kali ni, saya leh kongsi makan waffer ngan mimi,
biasanya, saya sorang2, pasti tak abis, membazir je kan..
waffer ni, sedap sangat, besar lak tu..tu yang tak abis makan
sorang2...:)


- ini plak, waffer kegemaran saya kat Rasa @ Alamanda -

2 comments:

  1. hehehe..
    pix aku yg telebey comel ni d upload yek
    haahah..
    aku rs.pix wafre tu aku yg snap..:p

    ReplyDelete
  2. yang penting, nok gtau yang aku g makan wafer nge mu..huhu

    ReplyDelete