Pages

Monday, July 5, 2010

hari keluarga BPM di Desa Water Park

alhamdulillah, sabtu lepas, saya dapat juga menghadirkan diri di hari keluarga BPM.
thanks kak eza, sebab sudi jadi driver, yang paling bestnya, dapat bawa budak kecik 2 orang ni, ayub n ajim, ibu ayub pun join skali, boleh la saya belanja kak eza, c'mek, ayub n ajim main air.
1st time dalam hidup saya pergi taman tema air kat kuala lumpur ni, hehe, saya kurang berminat la dengan kolam-kolam air kat sini..hehe..best lagi kalau g mandi kat air terjun hutan lipur...hehe..
tapi, saya rasa amatla berpuas hati sebab bawa ajim n ayub ni, budak 2 orang ni mmg antu air, berbaloi baloi la bawa diorang ni.


- ayub dan chik liza nya -



- ajim bersama chik liza nya main gelonsor air -



- saya ke ni?? -



- ayub dan ibu nya -

No comments:

Post a Comment