Saturday, July 24, 2010

buka puasa @ taman warisan pertanian

hari ni saya berpuasa, rajin je berpuasa skrg ni, sepatutnya, saya plan nak berbuka puasa d puchong perdana bersama en ayie, sebab hari ni, en ayie cuti. saya pun saja je la gatal2 nak suh dia temankan, tp, sedih....en ayie masih memberontak, dia tak mau jumpe saya lagi, tahap kemarahan dia yang 3 4 hari lepas lum reda lg...adehh..mcm mana nak pujuk ni???

sedih je rasa hati ni, dah la cuti tak sama, bila ada kelapangan nak berjumpa, merajuk lagi..mmmm..xpe la, saya kena banyak kan bersaba..

lastly, saya ajak la budak kecik, aLin, jiran sebelah umah ni, teman kan saya berbuka d luar, mimi pun saya ajak gak..saya berbuka di taman warisan pertanian, presint 16, dengan roti John je.
makanan lain tak menarik minat la plak..hehe...layan je roti john ni..boleh la d telan..hehe



- roti john yang sudah separuh saya abiskan -

No comments:

Post a Comment