Monday, July 19, 2010

dari pesta floria ke puchong perdana

dalam hujan hujan petang semalam pun, sempat lg saya berjalan jalan dengan mimi
di pesta floria.. kali ke dua menjengguk kat sini, sebab masih tak puas hati dengan lawatan yang lepas..cukup kagum saya dengan kreativiti pihak pihak yang telibat ngan event ni, mcm2 diorang buat dengan menggunakan bunga.


- orang utan, kongkong n bunga reflisia -


- biawak, kancil n bunga reflisia -


-bunga ape ek ni??? lupa lak namanya..hehe -

- bangau n kura-kura -

- putera katak -

seronok sangat tengok bunga bunga ni..cantik..







setelah puas merayap kat pesta flora ni, saya memanjangkan langkah ke puchong perdana..
hehe..mau jumpe encik ayie..rindu bangak sama die. kali ni, mimi terpaksa la temankan saya dating..hehe..saya belikan en ayie KFC, sebab, kul 8pm baru en ayie balik kije.
mesti penat dan laparkan. saya bungkuskan en ayie KFC je, kejap je saya jumpe en ayie.

- inilah en ayie saya..hehe, makin kurus (tak cukup makan kut..:p)

dalam kul 9, bergerak balik ke putrajaya, sebelum sampai putrajaya, singgah puchong gateway lu..pe kene McDonald, si mimi ni nak merasa produk baru mcDonald tu, burger GCB..layan la gamba produk baru mcDonald ni kat bawah ni...zassssssss...:p

- set burger GCB -

No comments:

Post a Comment