Wednesday, July 14, 2010

poser + cirit birit

semalam last saya ganti puasa,, alhamdulillah, selesai 1 hutang..
lagi 4 minggu lebih kita semua nak sambut bulan ramadan ni..
rase macam best lak kalau dpt puasa kat tanah suci kan..
saya rasa macam nak p umrah lak...
kalau ade rezki lebih, saya mau p umrah lg, sonok je kan kalau dpt p sana.

perut saya semakin sensitif sekarang ni, kerap sangat kena penyakit cirit birit ni..
pagi td, penyakit tu datang jenguk saya lg,
nasib baik, ubat yang doc halim bagi minggu lepas masih ada,
subuh2 lgi, perut saya dah memulas...adehh...peritnya..
dah rasa mcm nak Mc lg...
tp, saya gagahkan diri utk ke opis gak..byk benda lg saya kena
blaja coldfusion n Oracle..:[
saat mencoret kat en blog ni, perut masih rase nyilu..:[


# sarap td makan nasik himpit..nyum2x

3 comments:

  1. sian kak nor..nant kalo ader rezeki kite buke pose sm2 kt putrajaya eh..

    ReplyDelete
  2. tu la, setiap minggu kena cirit birit..huhu..
    jee dtg putrajaya, gtau ek..:]

    ReplyDelete
  3. insyaallah...mst gtau..ingat nant bulan pose nk dtg sane..;)

    ReplyDelete